گالری عکس تزریق چربی به صورت

نتایج جوانسازی تزریق چربی به صورت در لمون کلینیک

مراقبتهای بعد از جراحی تزریق چربی

زیباجو گرامی باتوجه به اینکه مراقبت های بعد از عمل به اندازه خود عمل تزریق چربی مهم و در نتیجه عمل موثر است لطفا با دقت به نکات زیر توجه کنید و تمامی موارد را رعایت نمایید.

1.تا سه روز بعد از تزریق چربی صورت متوجه افزایش مداوم تورم ناحیه تزریق مخصوصا اطرف چشمها میشوید (دوران نقاهت تزریق چربی به صورت) این حالت طبیعی است و نگران نباشید بعد از تورم به مرور کمتر خواهد شد. کمپرس سرد مانند استفاده از یخ داخل کیسه نایلونی و بالا قرار گرفتن سر در حین خواب در این سه روز توصیه میشود کبودی تا دو هفته اول طبیعی است و به مرور برطرف میشود ولی مدت تورم بیش از این مقدار است.

2.در روز تزریق چربی از غذاهای سبک و نرم و مایعات کم استفاده کنید. از روز بعد از تزریق  چربی میتوانید هر نوع غذایی را میل کنید با وجودی که رژیم غذایی تاثیر ثبت شده ای بر تاثیر روند بهبود رفع کبودی و ورم ندارد، ولی اگر شما تمایل دارید، میتوانید از آب کرفس یا آناناس استفاده کنید. (مراقبتهای بعد از عمل تزریق چربی) (دوران نقاهت تزریق چربی به صورت)

3.اگر تزریق چربی در لب های شما صورت گرفته است روزی 4 بار لبها را بشویید و سپس از پماد چرب کننده استفاده نمایید.

4.از روز بعد از تزریق چربی صورت هر روز حمام کنید ولی از سونا و آب خیلی گرم استفاده نکنید.

5.استفاده از گن یا لباسهای خیلی تنگ در محل برداشت چربی کمک کننده است. همچنین میتوانید در چند روز اول از کمپرس سرد در این نواحی استفاده کنید.

6.در دوره بهبودی بعد از عمل 2 هفته اول بهتر است از کارهایی که نیاز به خم شدن مانند جاروکردن و یا زور زدن دارند مانند بلند کردن وزنه پرهیز کند؛ زیرا می توانید باعث طولانی شدن مدت تورم صورت شود بیمار ممکن است تا یک سال بعد از تزریق چربی نیز متوجه تغییراتی در صورت شود این به معنی از بین رفتن چربی نیست؛ اما به طور معمول تا 6 ماه بعد از تزریق کمی تورم دیده شود.