چه کسانی کاندید جراحی پیشانی صورت هستند؟


 

خیلی از افراد به خصوص آقایان ، به دلیل بزرگ شدن سینوسهای  پیشانی بعد از دوران بلوغ  متقاضی جراحی پیشانی می باشند.شیوع سردردهای میگرنی در افرادی که پیشانی برجسته دارند  بیشتر از افراد عادی می باشند.افرادی که مبتلا به ای مشکل هستند ، سینوسهای پیشانی بسیار بیشتر از حالت نرمال می شود و همین مسئله به رشد دیواره های سینوس به سمت جلومی انجامد.

توجه شما را به ویدیو زیر که  نتیجه یکی از جراحی هایمان همچنین صحبت های سرپرست مرکز جراحی زیبایی لیمون جناب آقای دکتر بیات می باشد، جلب می نماییم.

 

زمانی که پیشانی به سمت جلو باشد چهره را از حالت عادی خارج می کند و صورت را خشن و عصبانی ، اخمو نشان می دهد و شاید برای خیلی از افرادی که مبتلا هستند ، از این مسئله رنج ببرند  و روی اعتماد بنفسشان تاثیر منفی بگذارد.از طرفی دیگر، پیشانی برجسته با گودتر نشان دادن چشمها ، از جذابیت آن می کاهد.ناندرتال (اصلاح جراحی پیشانی برجسته ) ، با هدف کاهش یا از بین بردن برجستگی های ناشی از رشد دیواره سینوس پیشانی به کار می رود.

جراحی پیشانی در حال حاضر فقط به عنوان جراحی زیبایی شناخته شده است و با  گذشت زمان و تجربه تیم مرکز جراحی زیبایی لیمون به این نتیجه رسیده ایم که تعداد زیادی از افرادی که کاندید این جراحی بودند علاوه بر اینکه برجستگی پیشانیشان اصلاح شده ، سردردهای مزمن  ناحیه پیشانی نیز از بین رفته یا اینکه خیلی تعداد دفعاتش کمتر شده است.

تیم جراحی لیمون  به منظور بهتر شدن نتایج  جراحی ، افرادی که چینهای زیاد ، افتادگی ابرو ، لیفت ابرو ، لیفت پیشانی و جلوتر کشیدن خط رویش مو را پیشنهاد میکنند.

جراحی اصلاح برجستگی پیشانی چگونه انجام می شود؟

برای برجستگی پیشانی روی سه ناحیه اصلی در پیشانی تمرکز دارد که با تراشیدن یا بعضا نیاز به گذاشتن پروتز می باشد.همین امر باعث صاف شدن  پیشانی  می شود.به همین  منظور دسترسی به استخوان پیشانی  یک بریدگی روی خط رویش مو در پوست سر ایجاد میشود.سپس شروع به تراشیدن استخوان پیشانی میکنند.

چه زمانی و در چه صورت از پروتز در جراحی پیشانی برجسته استفاده میکنیم ؟

در صورتیکه پیشانی دارای  دو برجستگی باشد تیم جراحی مجبور به استفاده از پروتز برای پر کردن جای خالی پیشانی می باشد.

آیا بعد از جراحی اصلاح برجستگی پیشانی ، جای زخم اسکار در صورت با قی می ماند؟

یکی از سوالاتی که خیلی از متقاضیان از مشاوران تیم مرکز جراحی زیبایی لیمون می پرسند و تمام مدت نگران  جای زخم اسکار  می باشند. در جواب باید بگیم که از آنجاییکه  محل بریدگی در قسمت زیر خط رویش مو می باشد جای زخم حاصل از آن بسیار کوچک و کم خواهد بود و به مرور زمان جای زخم محو میشود.زیبا شناسی و خلاقیت جراح در رابطه با این موضوع بسیار مهم می باشد.