مزوتراپی موی سر راه حل ریزش موی سر

ریزش مو یک چالش بی‌پایان برای اکثر افراد است. موی سر تاثیر مهمی در زیبایی و آراستگی ظاهری ما دارد. با این حال به خوبی می‌دانیم که مو عنصری بسیار آسیب‌پذیر بوده و نیاز به مراقبت خواهد داشت. با نگاهی به محیط اطراف خود به خوبی می‌توان از عوامل تهدید کننده‌ی سلامت موهای خود آگاه شویم؛ مشکلات ژنتیکی، عوامل محیطی، تنش‌های روحی، تغذیه‌ی نامناسب و بسیاری مسائل دیگر در رشد و سلامت موی سر موثر هستند. محققان معتقدند مشکلات روحی و تنش‌های عصبی به مراتب بیش از اختلالات ژنتیکی بر ریزش مو موثرند.

مزوتراپی موی سر

ریزش مو ممکن است به خاطر مسائل ژنتیکی باشد یا به خاطر به برخی از بیماری‌ها و اختلالات ایجاد شود. به همین خاطر هر فردی که با مشکل ریزش مو دچار شود درمان آن با فرد دیگر متفاوت خواهد بود.

هنگام ریزش موی سر چه باید کرد؟

یکی از راهکارهای آن تقویت آن است که به کمک مزوتراپی مو انجام پذیر است. از مزوتراپی می‌توان به‌عنوان عملی پیشگیرانه برای ریزش مو و روشی برای رشد مجدد مو استفاده شود. مزوتراپی  میتواند به تنهایی یا با دیگر روش های درمان ریزش مو مورد استفاده قرار گیرد و می تواند تاثیرات بسیار خوبی داشته باشد. داروهایی همراه با هورمون‌های محرک رشد مو در فولیکول‌ها برای استفاده در مزوتراپی فرموله شده‌اند و موجب می‌گردند تا میزان رشد مو و همچنین حجم مو پس از استفاده این ترکیبات در یک بازه زمانی مشخص افزایش پیدا کند.

نتیجه موی سر

کاندید مناسب مزوتراپی مو

انواع مختلفی از ریزش مو وجود دارند که از مزوتراپی می‌توان به عنوان راهی برای درمان آن‌ها استفاده کرد. برای مثال آلوپسی آندروژنی رایج‌ترین نوع ریزش مو است، یا ریزش مو بر اثر استرس فیزیکی یا روانی که از مزوتراپی برای درمان آنها استفاده می‌شود. همچنین بانوانی که پس از بارداری دچار مشکل ریزش مو می‌شوند؛ می‌توانند به راحتی با استفاده از مزوتراپی این مشکل را درمان کنند.

در کنار این موارد افرادی که به هر دلیلی در ساقه موی خود دچار مشکل شده‌اند و این قسمت از موی آن‌ها آسیب دیده است؛ می‌توانند از مزوتراپی به عنوان یک شیوه درمانی موثر استفاده کنند. این کار می‌تواند به حفظ سلامت فولیکول‌ها کمک کرده و رشد موها را تقویت کند.

میوتراپی در مان موی سر

مزوتراپی موی سر یک روش ترکیبی و مکمل

افرادی که قصد کاشت مو دارند، یا موهای خود را کاشته‌اند می‌توانند از مزوتراپی برای بهبود خون‌رسانی به پوست سر و کمک به تقویت گرافت‌های کاشته شده استفاده کند. و در نهایت همه کسانی که به هر دلیلی رشد موی کندی دارند یا سرعت رشد مو در آن‌ها کم شده است؛ می‌توانند از مزوتراپی برای تقویت رشد موها استفاده کنند.

کوکتل مزوتراپی موی سر