برخی از نکاتی که حتما باید قبل و بعد از عمل بینی رعایت کنید

عمل بینی

روزانه افراد زیادی عمل های زیبایی متفاوتی انجام داده و اعتماد به نفس بیشتری در این زمینه پیدا می کنند و زندگی راحتتری نسبت به قبل پیدا خواهند کرد. در میان تمامی عمل های زیبایی، عمل بینی با جراحی بینی که اصطلاحا رینوپلاستی به آن می گویند طرفداران زیاد و بسیار خاصی را دارا می باشد و ویژگی های منحصربفرد خودش را دارد.

مدت استراحت عمل بینی معمولا بین 5 روز تا 10 روز می باشد .که با کاهش تورم یا کبودی بیمار می تواند به سر کار خود باز گردد و نیازی به بستری شدن در کلینیک را ندارد و بعد از عمل مرخص می شوند. نتایج نهایی و مطلوب این عمل می تواند تا شش ماه طول بکشد.

داشتن اطمینان قلبی به پزشک و یا جراح مهم ترین و اصلی ترین مسئله می باشد. قبل از اینکه تصمیم به جراحی بینی بگیرید حتما از مشاوران مرکز جراحی زیبایی لمون کلینیک کمک بگیرید. اگرچه عمل بینی یک عمل دلبخواه و رایج می باشد اما هرگز نباید با آن ساده برخورد کرد و نباید در قبال آن سهل انگار بود. در واقع برای آمادگی جهت انجام این عمل باید هفته ها قبل از آن انجام شود.

یک مورد دیگر اینکه باید به آن توجه کنیم  این است که حدود 3 هفته قبل و بعد از عمل جراحی بینی از استعمال دخانیات خودداری فرمایید زیرا نیکوتین موجود در دخانیات باعث ایجاد انقباض عروقی شده، در نتیجه خون رسانی به بافت های عمل شده را مختل می نماید.

رضایت زیباجو از عمل بینی

درحال حاضر چهار ماه است که بینی خود را عمل کردم و خیلی از این عملم راضی هستم و در موقع عمل هیچ گونه دردی را حس نکردم ولی بعد از عمل تقریبا 3 روز درد داشتم. آقای دکتر طبق طراحی که قبل از عمل انجام شده بود بینی بنده را جراحی کردند و کاملا از این عمل راضی هستم.