لیفت سانترال لب برای چه افرادی مناسب است؟

جراحی لیفت سانترال لب امکان دارد در خیلی از موارد استفاده شود ولی هدف از این جراحی جوانسازی لب های بالایی افراد است.لب بالا با افزایش سن تغیراتی می کند و این تغییرات به صورت باریک شدن لب بروز می کند. به عبارتی شوی مخاطی کم می شود و همین امر موجب افزایش فاصله بینی با خط بالای لب شده و باعث افزایش سن ظاهری فرد می شود. محل برش و بخیه عمل سانترال لب زیر بینی است که اصطلاحا به این نوع بخیه، بخیه شاخ گاوی گفته می شود.
سوال متداولی که برای افراد خواهان عمل سانترال لب پیش می آید این است که ” آیا جراحی سانترال لب برای آنها مناسب هست؟”. در ادامه مطلب به جواب این سوال خواهیم پرداخت.
در این مقاله دلایل استفاده و کاربرد لیفت سانترال لب را برایتان توضیح خواهیم دهیم همچنین برای آشانایی کامل می توانید به بخش لیفت سانترال لب در خدمات پزشکی در قسمت منو مراجعه فرمایید.

سانترال لب

جوانسازی لب

با افزایش سن فاصله بین لب ها و بینی افزایش می یابد و این فضای خالی بین لب ها و بینی باعث نازیبایی و ظاهری نامناسب می شود، همچنین لب های باریک این مشکل را بیشتر تشدید می کنند، لذا جراحی سانترال لب کمک می کند تا با ضخیم تر شدن لی بالایی هم مشکل باریک بودن لب ها و هم فاصله زیاد لب ها تا بینی حل شود و چهره شما جوان تر دیده شود.

جراحی سانترال لب

ایجاد لبخندی زیباتر

یکی از جذابیت های ظاهری افراد، داشتن لبخندی زیباست. شاید به این موضوع دقت کرده باشید که لبخند هایی که در آن دندان ها نمایش داده می شوند از جذابیت بیشتری برخوردار هستند، در جراحی لیفت سانترال لب با توجه به کشیده شدن لب بالایی، در هنگام لبخند زدن دندان ها نمایش بهتری پپیدا می کنند و لخند زیباتری حاصل می گردد.

کاهش فاصله لب تا بینی

افزایش برجستگی لب ها

در برخی از افراد، فک بالا عقب تر از فک پایین است. عمل سانترال لب می تواند به این افراد کمک کند تا میزان نمایش لب های آن ها افزایش پیدا کند،افرادی که خود لب های برجسته ای دارند مورد مناسبی برای جراحی لیفت سانترال لب نمی باشند چرا که این جراحی با برجسته سازی لب ها تناسب آن را با صورت بیشتر می کند و در صورت بیش از حد برجسته شدن لب ها این تناسب از بین می رود و ظاهر زیبای خود را از دست می دهد.

برجسته کردن لب ها

حجیم سازی لب ها

افزایش زاویه بین لب و بینی (نمای لب بهتر می شود)

آناتومی اطراف لب و بینی تاثیر بسزایی در زیبایی فرد دارد. در افرادی که زاویه بین بینی و لب آنها زیاد است می توان با استفاده از عمل لیفت سانترال لب، علاوه بر برجسته سازی، زاویه بین لب و بینی را هم اصلاح کرد. لیفت سانترال لب تا حدودی بر روی بینی تاثیر می گذارد و باعث می شود تا حدودی نوک بینی بالاتر برود. البته این جراحی مختص بالا بردن نوک بینی نیست. برای مطالعه بیشتر در مورد عمل زیبایی بینی می توانید مقاله “هرآنچه در مورد جراحی پلاستک بینی باید بدانید.” را مطالعه فرمایید.

به افرادی که هم خواهان جراحی بینی هستند و هم خواهان جراحی سانترال لب، پیشنهاد می شود که در ابتدا جراحی زیبایی بینی را انجام داده، سپس بعد از گذشت حدود 1 سال لیفت سانترال لب کنند.

جراحی سانترال

جراحی لب

اصلاح چین افقی بین لب و بینی

افرادی که هنگام خندیدن دچار چین افقی بین لبشان و بینی می شوند کاندید مناسبی برای جراحی لیفت سانترال لب هستند. برای حل این مسئله از جراحی سانترال لب استفاده می ­شود و البته این مهارت جراح نیز برای اجرای دقیق این جراحی از اهمیت زیادی برخوردار است.

اصلاح چین افقی بین لب و بینی

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شد تا کاربردهای اصلی جراحی سانترال لب را برایتان توضیح دهیم و اشاره کردیم که چه کسانی برای انجام این عمل مناسب هستند. اما بهتر است برای دریافت اطلاعات تکمیلی و مشاوره تخصصی با مشاوران زیبایی لمون کلینیک در تماس باشید همچنین برای آگاهی بیشتر از نحوه انجام لیفت سانترال لب صفحه مربوط به جراحی لیفت سانترال لب را مطالعه نمایید.